ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 141
Data ogłoszenia
2014-03-28
Termin składania ofert / wniosków
2014-04-15 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja gospodarki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej służących mieszkańcom powiatu olsztyńskiego i nidzickiego - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 23 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 1.4 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 38.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 31.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 34 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 38.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób (DOC, 36 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 32.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 104.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (ZIP, 4.2 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ZIP, 262 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót (ZIP, 4.6 MiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Audyt energetyczny (ZIP, 718.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 441.5 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ (PDF, 221.7 KiB)
  • Załącznik nr 13 do SIWZ Dokumentacja dot. stolarki okiennej (ZIP, 3.2 MiB)
  • Informacja o wyborze (DOC, 40.5 KiB)
Lp 142
Data ogłoszenia
2014-03-21
Termin składania ofert / wniosków
2014-04-02 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usługi polegającej na dowozie uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Piotraszewie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 23.1 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 31.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 26 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz sprzętu (DOC, 36 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 30 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 69 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 128.5 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 352 KiB)
Lp 143
Data ogłoszenia
2014-02-14
Termin składania ofert / wniosków
2014-03-04 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie przebudowy „ulicy Szkolnej” w miejscowości Głotowo
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 21.5 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 75 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 34.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 37 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób (DOCX, 17.6 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 106 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 12.4 MiB)
  • Załącznik nr 9a do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 2.8 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (PDF, 2.7 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót (PDF, 63.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 413.7 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 394.6 KiB)
Lp 144
Data ogłoszenia
2014-02-05
Termin składania ofert / wniosków
2014-02-21 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Nadbudowa budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej – wielofunkcyjny kompleks wsparcia osób niepełnosprawnych, obejmujący funkcje rehabilitacyjne, terapeutyczne i pobytowe
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 22 KiB)
  • SIWZ (DOC, 1.6 MiB)
  • Załącznik Nr 1 - Oferta (DOC, 57 KiB)
  • Załącznik do Oferty - Wycena wyposażenia (DOCX, 113.8 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenie (art. 22 ustawy PZP) (DOC, 43.5 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 295 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Informacja grupa kapitałowa (DOC, 298 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Doświadczenie zawodowe (DOC, 53 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Wykaz osób (DOC, 54.5 KiB)
  • Załącznik Nr 7 - Podwykonawcy (DOC, 296.5 KiB)
  • Załącznik Nr 8 - Projekt umowy (DOCX, 82.7 KiB)
  • Załącznik Nr 9 - Program funkcjonalno-użytkowy (PDF, 1.6 MiB)
  • Załącznik Nr 10 - Wykaz wyposażenia (DOCX, 108.7 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 608.4 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 337.4 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 354.2 KiB)
Lp 145
Data ogłoszenia
2014-01-22
Termin składania ofert / wniosków
2014-02-17 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie remontu ulicy Grudziądzkiej, części ulicy Kolejowej, Gdańskiej, Zwycięstwa oraz Poprzecznej w Dobrym Mieście
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 21.2 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 1.4 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 29 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 28 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 35 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób (DOC, 34 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 32 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 102.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 2.4 MiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa D-1 (PDF, 2.5 MiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa D-2 (PDF, 1.6 MiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa D-3 (PDF, 1.1 MiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa D-4 (PDF, 73.9 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa D-5 (PDF, 65 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa D-6 (PDF, 122.9 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (PDF, 4.1 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót (PDF, 57.8 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 693.3 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ (PDF, 191.6 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót (PDF, 57.7 KiB)
  • Zmiana terminu składania ofert (DOCX, 13.9 KiB)
  • Informacja o zmianie ogłoszenia (DOCX, 17.3 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 2.5 MiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ (PDF, 328.2 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót (PDF, 62.4 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 346.3 KiB)
Lp 146
Data ogłoszenia
2014-01-03
Termin składania ofert / wniosków
2014-01-14 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobre Miasto
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 26.3 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 89.1 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 32 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie (DOC, 28 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Informacja grupa kapitałowa (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Doświadczenie zawodowe (DOC, 39 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz sprzętu (DOCX, 16.7 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 30 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOCX, 56.4 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Wykaz gospodarstw domowych (DOC, 1.1 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych (DOC, 29.5 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Wykaz nieruchomości zamieszkałych w miejscowościachwiejskich (DOC, 1.3 MiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Wykaz administratorów, spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych (DOCX, 20.3 KiB)
  • Lokalizacja dróg na terenie Gminy Dobre Miasto (JPG, 251.1 KiB)
  • Lokalizacja miejscowości w Gminie Dobre Miasto (JPG, 95.1 KiB)
  • Lokalizacja ulic w mieście Dobre Miasto (JPG, 5.8 MiB)
  • Regulamin utrzymania czystości i porządku na ternie Gminy Dobre Miasto (DOC, 128 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ (DOCX, 18.1 KiB)
  • Zmieniony załącznik do SIWZ (DOCX, 51.8 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 301.4 KiB)
Lp 147
Data ogłoszenia
2013-12-12
Termin składania ofert / wniosków
2013-12-20 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2014 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 22.7 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 1.4 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ (DOCX, 20 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ (DOCX, 16.7 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ (DOCX, 17.9 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ (DOCX, 14.7 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ (DOCX, 14.4 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ (DOCX, 27.3 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Oferta (DOC, 32 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Oświadczenie I (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Oświadczenie wykluczenie (DOC, 26 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Informacja grupa kapitałowa (DOC, 28 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Doświadczenie zawodowe (DOC, 35 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Wykaz sprzętu (DOC, 34.5 KiB)
  • Załącznik nr 13 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 31.5 KiB)
  • Załącznik nr 14 do SIWZ projekt umowy (DOC, 79 KiB)
  • Załącznik nr 1 do projektu umowy (DOCX, 21.2 KiB)
  • Załącznik nr 2 do projektu umowy (DOCX, 16.4 KiB)
  • Załącznik nr 3 do projektu umowy (DOCX, 17.9 KiB)
  • Załącznik nr 4 do projektu umowy (DOCX, 14.3 KiB)
  • Załącznik nr 5 do projektu umowy (DOCX, 14.2 KiB)
  • Załącznik nr 6 do projektu umowy (DOCX, 24.7 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 304.9 KiB)
Lp 148
Data ogłoszenia
2013-11-28
Termin składania ofert / wniosków
2013-12-10 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2014 roku
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 21.2 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 160 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 40 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie (DOC, 29 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie (DOC, 25 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Informacja grupa kapitałowa (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Doświadczenie zawodowe (DOC, 35.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz sprzętu (DOC, 39 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Standardy dróg (DOC, 35.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 32 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 60.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do projektu umowy (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 2 do projektu umowy (DOC, 36 KiB)
  • Informacja o wyborze (DOC, 33 KiB)
Lp 149
Data ogłoszenia
2013-10-18
Termin składania ofert / wniosków
2013-11-29 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobre Miasto w latach 2014 - 2015
Status zamówienia
nierozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 146 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 88.7 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 32.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie wykluczenie (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Informacja grupa kapitałowa (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Doświadczenie zawodowe (DOC, 39 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz sprzętu (DOCX, 16.7 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 30 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOCX, 56.4 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Wykaz gospodarstw domowych na terenie miasta Dobre Miasto (DOC, 1.1 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 29.5 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Wykaz nieruchomości zamieszkałych w miejscowościach wiejskich na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 1.3 MiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Wykaz administratorów, spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkaniowych (DOC, 202 KiB)
  • Lokalizacja dróg na terenie Gminy Dobre Miasto (JPG, 251.1 KiB)
  • Lokalizacja miejscowości w Gminie Dobre Miasto (JPG, 95.1 KiB)
  • Lokalizacja ulic na terenie miasta Dobre Miasto (JPG, 5.8 MiB)
  • Regulamin utrzymania czystości i porządku na ternie Gminy Dobre Miasto (DOC, 128 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (DOCX, 14.1 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ (DOCX, 19.2 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOCX, 56.8 KiB)
Lp 150
Data ogłoszenia
2013-10-04
Termin składania ofert / wniosków
2013-10-21 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Głotowo
Status zamówienia
nierozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 20 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 75.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 35.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie wykluczenie (DOC, 25 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Informacja grupa kapitałowa (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Doświadczenie zawodowe (DOC, 37 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób (DOCX, 17.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 101.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 12.4 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ SSTWiOR (PDF, 2.7 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót - asfalt (PDF, 1.9 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót - kostka (PDF, 1.7 MiB)

Nawigacja między stronami listy informacji