Druki do pobrania
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Druki do pobrania
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-11-09 12:37:58 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej
Druki dla zdarzeń od 1 lipca 2019 r.
Podatek od nieruchomości
INFORMACJA O NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH (osoby fizyczne) + załączniki
DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI (osoby prawne) + załączniki
Podatek rolny
INFORMACJA O GRUNTACH (osoby fizyczne) + załączniki
DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY (osoby prawne) + załączniki
Podatek leśny
INFORMACJA O LASACH (osoby fizyczne) + załączniki
DEKLARACJA NA PODATEK LEŚNY (osoby prawne) + załączniki
Druki dla zdarzeń do 30 czerwca 2019 r.
Deklaracja na podatek od nieruchomości.
Informacja w sprawie podatku od nieruchomości.
Deklaracja na podatek od środków transportowych
Załącznik do deklaracji na podatek od środków transportowych
Deklaracja na podatek rolny
Informacja w sprawie podatku rolnego
Deklaracja na podatek leśny
Informacja w sprawie podatku leśnego
Informacja w sprawie podatku od nieruchomości.
Deklaracja na podatek od środków transportowych
Załącznik do deklaracji na podatek od środków transportowych
Deklaracja na podatek rolny
Informacja w sprawie podatku rolnego
Deklaracja na podatek leśny
Informacja w sprawie podatku leśnego
Referat Inwestycji i Nieruchomości
Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego.
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości.
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - udział związany z lokalem
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - nieruchomość gruntowa
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości.
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - udział związany z lokalem
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - nieruchomość gruntowa
Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy
Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego gminy miasta Dobre Miasto.
Wniosek na zajęcie pasa drogowego
Wniosek o zaświadczenie o przeznaczeniu w planach zagospodarowania oraz o obszarze rewitalizacji
Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego gminy miasta Dobre Miasto.
Wniosek na zajęcie pasa drogowego
Wniosek o zaświadczenie o przeznaczeniu w planach zagospodarowania oraz o obszarze rewitalizacji
Referat Inwestycji i Planowania Przestrzennego
Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy
Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego gminy miasta Dobre Miasto.
Wniosek na zajęcie pasa drogowego
Wniosek o zaświadczenie o przeznaczeniu w planach zagospodarowania oraz o obszarze rewitalizacji
Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego gminy miasta Dobre Miasto.
Wniosek na zajęcie pasa drogowego
Wniosek o zaświadczenie o przeznaczeniu w planach zagospodarowania oraz o obszarze rewitalizacji
Referat Spraw Obywatelskich
Referat Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich
Ewidencja działalności gospodarczej
Wniosek o udzielenie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób
Alkohol - zezwolenia
PROCEDURA, LIMITY, TERMINY, OPŁATY I ZASADY
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
2. Wniosek o wydanie JEDNORAZOWEGO zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
3. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcy, którego działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę na terenie Gminy Dobre Miasto
4. Wniosek o WYPRZEDAŻ posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych
5. Zgłoszenie zmiany
6. Zgłoszenie rezygnacji
7. Wniosek o wydanie duplikatu
8. Wniosek o wydanie ZAŚWIADCZENIA o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
PROCEDURA, LIMITY, TERMINY, OPŁATY I ZASADY
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
2. Wniosek o wydanie JEDNORAZOWEGO zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
3. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcy, którego działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę na terenie Gminy Dobre Miasto
4. Wniosek o WYPRZEDAŻ posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych
5. Zgłoszenie zmiany
6. Zgłoszenie rezygnacji
7. Wniosek o wydanie duplikatu
8. Wniosek o wydanie ZAŚWIADCZENIA o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
9. OŚWIADCZENIE o wartości sprzedaży napojów alkoholowych
10. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Organizacje pozarządowe
1. Sprawozdanie z realizacji zadania publicznego (dot. umów zawartych w wyniku otwartych konkursów ofert ogłoszonych 19.12.2018r. i 19.02.2019r.)
10. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Organizacje pozarządowe
1. Sprawozdanie z realizacji zadania publicznego (dot. umów zawartych w wyniku otwartych konkursów ofert ogłoszonych 19.12.2018r. i 19.02.2019r.)
8. ANKIETA - zgłoszenie, wykreślenie lub aktualizacja danych w BAZIEorganizacji pozarządowych
przeznaczona dla organizacji zainteresowanych wymianą informacji i współpracą z Gminą Dobre Miasto
przeznaczona dla organizacji zainteresowanych wymianą informacji i współpracą z Gminą Dobre Miasto
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dobrym Mieście
Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
Awans zawodowy nauczycieli
• Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego o nadanie stopnia awansu nauczycieli mianowanego
• Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego o nadanie stopnia awansu nauczycieli mianowanego
Dotacje dla niepublicznych placówek oświatowych
• Informacja miesięczna
• Informacja miesięczna
Dowóz dzieci niepełnosprawnych
• Wniosek w sprawie dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły lub przedszkola
Dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników młodocianych
• Zawiadomienie o zawarciu umowy z pracownikiem młodocianym
• Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
• Oświadczenie o udzielonej pomocy de minimis
• Oświadczenie - brak obowiązku składania sprawozdań finansowych
• Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników młodocianych
• Wykaz udzielonej pomocy de minimis
Rejestr instytucji kultury
• Wniosek o wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury
Sprawy mieszkaniowe
• Wniosek o przydział lokalu
• Wniosek o zamianę lokalu
Honorowy Patronat Burmistrza Dobrego Miasta
• Herb
Program "Dobre Miasto przyjazne Seniorom"
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Wniosek o o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew.
Wniosek o decyzje środowiskową.
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE
Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
Wniosek o przyznanie suchej karmy dla bezdomnych kotów
Wniosek o uzyskanie skierowania na zabieg sterylizacji/kastracji/uśpienie ślepych miotów
Deklaracja społecznego opiekuna kotów wolno żyjących
Oświadczenie o posiadanym prawie własności urządzeń, o których mowa w art. 49 par. 1 Kodeksu cywilnego
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Wniosek o o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew.
Wniosek o decyzje środowiskową.
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE
Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
Wniosek o przyznanie suchej karmy dla bezdomnych kotów
Wniosek o uzyskanie skierowania na zabieg sterylizacji/kastracji/uśpienie ślepych miotów
Deklaracja społecznego opiekuna kotów wolno żyjących
Oświadczenie o posiadanym prawie własności urządzeń, o których mowa w art. 49 par. 1 Kodeksu cywilnego
Samodzielne Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
Wieloosobowe Stanowisko ds. Rodziny
Program "Dobre Miasto przyjazne Seniorom"
• Wniosek o wydanie DOBROMIEJSKIEJ KARTY SENIORA
• Wniosek o wydanie DOBROMIEJSKIEJ KARTY SENIORA
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dobrym Mieście