ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Druki do pobrania

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Druki do pobrania

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-11-09 12:37:58 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej

Druki dla zdarzeń od 1 lipca 2019 r.
 
Podatek od nieruchomości
INFORMACJA O NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH (osoby fizyczne) + załączniki
 
DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI (osoby prawne) + załączniki
 
Podatek rolny
INFORMACJA O GRUNTACH (osoby fizyczne) + załączniki
 
DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY (osoby prawne) + załączniki
 
Podatek leśny
INFORMACJA O LASACH (osoby fizyczne) + załączniki
 
DEKLARACJA NA PODATEK LEŚNY (osoby prawne) + załączniki
 
Druki dla zdarzeń do 30 czerwca 2019 r.
 

Referat Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich

Ewidencja działalności gospodarczej
 
Alkohol - zezwolenia

PROCEDURA, LIMITY, TERMINY, OPŁATY I ZASADY


1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
2. Wniosek o wydanie JEDNORAZOWEGO zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
3. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcy, którego działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę na terenie Gminy Dobre Miasto
4. Wniosek o WYPRZEDAŻ posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych
5. Zgłoszenie zmiany
6. Zgłoszenie rezygnacji
7. Wniosek o wydanie duplikatu
8. Wniosek o wydanie ZAŚWIADCZENIA o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
9. OŚWIADCZENIE o wartości sprzedaży napojów alkoholowych
10. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych 
 
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dobrym Mieście
Organizacje pozarządowe
1. Sprawozdanie z realizacji zadania publicznego (dot. umów zawartych w wyniku otwartych konkursów ofert ogłoszonych 19.12.2018r. i 19.02.2019r.)
 
8. ANKIETA - zgłoszenie, wykreślenie lub aktualizacja danych w BAZIEorganizacji pozarządowych
przeznaczona dla organizacji zainteresowanych wymianą informacji i współpracą z Gminą Dobre Miasto
 
 
 

Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych

 
Dotacje dla niepublicznych placówek oświatowych
Informacja miesięczna
 
Honorowy Patronat Burmistrza Dobrego Miasta
 
Herb
 

Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Wniosek o o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew.
Wniosek o decyzje środowiskową.
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE
Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
Wniosek o przyznanie suchej karmy dla bezdomnych kotów
Wniosek o uzyskanie skierowania na zabieg sterylizacji/kastracji/uśpienie ślepych miotów
Deklaracja społecznego opiekuna kotów wolno żyjących
Oświadczenie o posiadanym prawie własności urządzeń, o których mowa w art. 49 par. 1 Kodeksu cywilnego
« powrót do poprzedniej strony